4/09/2011

alahai makanan~

salam~







kali ni pasal makanan LAGI







hahahaha









semua nak post pasal makanan je kan :P










nak buat macam mana,tak da benda lain yang best nak di blogkan:P








SO









marilah tengok menu rumah saya hari ini~ :)
















1. kerabu taugeh
yang ni emak saya masak sebab beliau memang jaguh buat kerabu ni




2. kerabu ulam pegaga
emak saya buat jugak :)




3. air asam~
first time buat walaupon deh berjuta kali emak ajar T___T





4. ayam bakar




5. sup ayam~
fav adik saya :)




6. kari berempah pedal ayam :)
emak saya buat sebab saya TAK RETI buat dan tak reti makan yang ni :P


















sekian~ :)

8 comments:

picairin said...

teringin makan puding...ok tak da puding dalam entry ini..hehe

fana farhana said...

hehehe..apa la pikahhh... aku xpandai buat puding lahhh :P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

SNGT SEDAP =)

fana farhana said...

cik gk,tak la..biasa2 ja..baru blajaq :)

AdiSuda said...

errr..errr..lapar weyhhh..bak sikit..haha

fana farhana said...

ni lauk smalam la..dh selamat masuk perut ahli rumah yg lain dh :P

Syukri Hasshan said...

sedap ehh tgk makanan tu..kecur mulut nii..

fana farhana said...

tadak la..biasa2 sajaaa :D