4/01/2011

lingkup la dapur mak akuuuuu~

salam semua :)






pagi ni saya telah DIBULI oleh adik-adik untuk masak nasi lemak T___T






hahaha..bukan bukannn..




bukan dibuli,saya yang berjanji dengan adik nak masak nasi lemak pagi ni..









asalnya nak buat nasi lemak sambal sotong,tetapiii









satu kejadian telah berlaku pagi tadi











apakah kejadian itu????











jeng jeng jeng...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


mak: kakak! jangan guna sotong tuuuuuu

saya: la,pasaipa plak..bersabung nyawa kakak p market dengan mak tadi..haha

mak: haha,bersabung nyawa konon,tampaq baru tau

saya: hahaha...kenapa tak leh guna mak?

mak: sorry naa,mak dah cop sotong tu. nak masak baik punya lunch satg..

saya:laaaa..yaka,takpe lah

mak: kakak buat sambal telur la..

saya: baiklah boss~~






hahaha.tak da la suspen pon kan..gedik ja lebihhhh :P








lepas stengah jam lebih,maka inilah saja hasilnya........
.
.
.
.












tak la gempak macam tukang masak pro tu,tapi layan je laaaaaa kan :P




tak dapat sambal sotong,sambal telur pon layannn jadi la :)






selamat breakfast ye~


.

6 comments:

fRaMe+LenSeS said...

tu dia.. sedapnyaaaa.. nak jugakk.. hehe

NHazirah said...

arghhh! craving for home-made nasik lemak! looks so tempting!

fana farhana said...

frame+lenses : tak sedapppp ponnn :P hehe

jiah: ala babe,not so tempting la :P only look good in pic lah :P

bidadarihijau said...

aku ni nasi pon xlepas lg..ahaha

fana farhana said...

blah la ko zera..haha..over betol tipu ko ni :P

cik AngguR said...

lapaq lak aih