4/20/2011

bingka ubi kayu :D




assalamualaikum:)




dah kata boring kan duduk rumah? so apaa kita buat? selongkar pantry! selongkar2 jumpa ubi kayu! haaaa..boleh la try resepi baru yang ciluk dari buku masak emak:P hehe






hasilnya adalahhhhhh....





TARAAAAAA...






buat banyak,tapi yang tinggal banyak ni ja..


kenapa? sebab emak saya punya sifat kejiranan memang tinggi~



siap buat je memang dia bagi kat jiran2 semua..huhu
ok lah emak,pahala tu kan :)





sekian
salam :)

6 comments:

efa said...

sedap bak mai sikit lapar ah sedapnya nak2 juga

Pakcu said...

pakcu pangei bengkang

fana farhana said...

efa: mai mai la amik ni :) heeeehehe

pakcu: kami pon panggey bengkang,saja galak nak tulih bingka~ hahaha

aDisH.sHidA said...

suka bengkang ubi....nak nak

fana farhana said...

mai la sini kak..hehe

zOeY zAu YaH said...

sedapnye..lama x mkn huhu